Sista veckan

Nu är det sista veckan innan allvaret börjar. En vecka kvar av över ett års ledighet,
vad hände, vart tog tiden vägen?
 
På måndag börjar verkligheten och det är verkligen med blandade känslor jag
återvänder. Det ska bli kul att få träffa kollegor och barn igen och jag är
verkligen lycklig över att få arbeta med min Madeleine igen, en stor trygghet.
Men samtidigt har jag svårt att släppa min minsting, vi som har varit tillsammans
i stort sett varje dag ska nu skiljas åt. Tilde däremot ser fram emot förskolestart
och har redan tröttnat på hon härhemma:)
Som tur är så är barnen lediga två veckor till och jag vet att de har det bra.
 
Vi tänker i alla fall njuta in i det sista och vädret verkar vara med oss.
Det får gärna spöregna i och för sig för jag har en del inne fix att göra också.
 
I den här värmen orkar man inte göra så mycket och vi hänger mest vid poolen på dagarna,
det har blivit en tur till stranden också. Vi har också hunnit med att träffa kära vänner och det har blivit mysiga grillkvällar.
 
Imorgon ska det bli en riktig trädgårdsfixardag hoppas jag, vi har gjort om lite och nu längtar jag att få sätta spaden i marken!
 
 


Kommentarer
Jessan

Åh är det en liten klänning från Bali tro...? :)

Svar: Jajamensan!
Madde

2014-08-01 @ 15:05:46
URL: http://enmyrailondon.blogg.se
Jessan

Åh är det en liten klänning från Bali tro...? :)

2014-08-01 @ 15:05:46
URL: http://enmyrailondon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0