Vilken härlig resa

Jag packade in barn, svärmor och mamma i bilen och sedan begav vi oss ut på äventyr. Vi hamnade i Gävle,  en väldigt fin stad må jag säga! Vi checkade in på clarion winn och jag kan verkligen rekommendera detta hotell om ni har vägarna förbi. Super barnvänligt och fint var det så vi bestämde oss även för att äta middag här. Ett bra val visade det sig vara för vi fick bord bredvid lekrummet. Efter en mycket trevlig middag drog vi ut på stan och Tilde fyndade direkt ett par solglasögon. Ted for omkring och charmade varenda tjej på stan. Vi blev dock inte sena då alla var trötta men en liten drickpaus hann vi med. 
 
Dagen efter var det dags för furuvik som Tilde längtat efter. Inte efter djuren,  vilket hon gjorde klart för oss ganska tidigt,  utan tivolit. Som hon tjatade efter karusellerna... gah... jag höll på att bli galen! Men vi lyckades se några djur iallafall och ha vår picknick och allt som allt var det en härlig dag. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0