Härliga sommarkalas

Hej vänner, 
 
Hur har ledigheten varit? Här har det firats i flera dagar. Först ut var finaste svärmor som fyllde år och bjöd på supergod lax, marängtårta och godricka som gjorde mig alldeles för fnissig enligt Johan. 
 
Sedan for vi ut till Värmdö på lördagen och blev bjudna på en fantastisk fiskgratäng som min far lagat. Inget speciellt firande här,  bara mysigt att träffas och Tilde hade varit hos mormor och morfar sedan i torsdags. 
 
På söndagen var jag och Tilde på kalas hos vännen Nina som fyllde 4 år. Tjejerna hade en kanon dag och vi stannade ända till 16.00. Det var många trevliga mammor där också så vi trivdes båda två :-) Iallafall så kul att få lite egentid tillsammans med Tilde ♥♥♥
 
 Mitt stora ♥
Födelsedagsbarnet
Tjejligan


Kommentarer
Jessan

haha äsch, lyssna inte på karln din... tycker iallafall att vi hade hur kul som helst :D

2014-06-03 @ 19:16:46
URL: http://enmyrailondon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0