Vilken helg!

Lördag förmiddag tog jag och Johan tåget in till storstaden. Vi intog lunch i form av en clubsandwich och en Mariestad i solskenet på en uteservering. Där satt vi alldeles tysta och lyssnade på de mest häpnadsväckande historier från folk runt omkring,  eller tjuvlyssnade är kanske rätta ordet,  hi hi. Vilka livsöden, vilka liv, så fascinerande men samtidigt sorgligt för ni kan ju tänka er vilket klientel som tar sig en stor stark till lunch. Vi också i och för sig, men det är ju inte varje dag:)
 
Iallafall tog vi oss sedan till Clarion hotell Stockholm och checkade in. Där väntade en duo massage på deras spa och det var helt U N D E R B A R T ! Vi hängde sedan på spaavdelningen och bada och bastade ångbastu. Det fanns en pool där man kunde simma ut och hade en fantastisk utsikt över Tantolunden. 
 
Kvällen bjöd på 3 rätters middag och stand up show, även detta på hotellet... hur skönt som helst! Det var bland annat Özz Nujen och Jakob Öqvist från vakna med nrj. Grymt kul,  tummen upp! Det blev dock lite för mycket vin för småbarns mamman, nejdå skoja bara,  men jag blev otroligt trött eftersom jag varit uppe med tuppen Ted och kände att jag ville sova kudden vid 11 redan. Johan dock höll igång lite längre om man säger så,  men vem var piggast vid frukosten.... moi! Karlar kan aldrig lära sig när det är nog! Söndagen bjöd sedan på lite shopping,  jag lurade med mig en sliten Johan till mood gallerian...mohaha.. där finns en affär jag längtat efter länge men jag ska vänta lite med att avslöja vilken eftersom vi köpte presenter där.     
 
Hotellbaren
 
Hotellrums Selfie med nyklippt lugg
 
Det fanns tid att måla naglarna
 
Humorshowen *Lol*
 
Håll utkik efter den här killen, grym talang!
 


Kommentarer
Jennifer

Å vad härligt ni verkar ha haft det<3 Det var ni verkligen värda. Längtar själv efter en sådan kväll. Fin du är i lugg =)

2014-05-19 @ 20:09:42
Emeli

Åh, vilken härlig helg! Precis vad vi småbarns föräldrar behöver. Kram

2014-05-20 @ 11:07:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0