Sommarlov

Nu har Tilde officiellt sommarlov även om hon lite oplanerat varit ledig de två senaste veckorna också.
 
8 veckor väntar nu för henne innan det är dags att återvända till förskolan. Fantastiskt!  Jag kan fortfarande komma ihåg känslan av att få sommarlov,  få säga hejdå till fröken och plocka blommor och äta gräddtårta med mormor.
 
Tilde fick smygfira igång ledigheten tillsammans med mormor på skansen. Hon stannade sedan med mormor och morfar hela veckan och fick även träffa kusin Milton. Det var så rart för hon berättade att: Milton är inte bara min kusin,  han är min bästa vän också ♥.  
 
 
 
Ted har påbörjat sommarlovet med en dubbel penicillinkur. Han hade en envis förkylning och jobbigt med sin astma. Tillslut kände jag att det inte längre räckte med att inhalera och vi fick en akuttid på den nya vårdcentralen vi går på. Läkaren skrev ut första kuren och tog en odling från hans näsa, vi fick ändå börja direkt då han inte svarade på astma medicin. Efter ett par dagar ringer de och säger att vi måste byta till ett starkare penicillin då de hittat lite gosiga bakterier. Nu ligger även Johan däckad med tokont i halsen.... bläää för baciller,  nu vill jag ha en sjukfri sommar! 


Kommentarer
angelica

Men åh, fina hjärtat <3

2014-07-02 @ 17:49:40
URL: http://angelicahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0