Tvi för magsjuka!

Inte nog med förkylningar och penicillinfest, nu har vi även avklarat magsjuka. Tilde var först ut och sedan tog jag och Ted över. Det var så vidrigt som magsjuka alltid är men under den varmaste veckan på året var det nästan outhärdligt. Värst var det för lillebror som inte ens hunnit avsluta sin penicillinkur. Första natten sov han bara minuter i stöten för att sedan ligga dubbelvikt över mig och hulka. Tillslut orkade jag inte ens gå upp, jag laddade upp med handdukar som jag sedan vek ihop och slängde i en hög. Det hjälpte ju inte att man själv mådde illa och fick springa om vartannat:(
 
Efter en hel vecka var vi iallafall pigga och krya allihopa och bestämde oss för att fira in semestern med muminbåten enligt Tildes önskemål. Det var mysigt med en liten båttur och barnen höll igång sent in på natten på dansgolvet och busade i lekrummet dagen efter. Det finns ju verkligen hur mycket som helst för barn på de där båtarna! 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0