Bus å kladd

Idag har jag och mamma varit och
busat med barnen på Odensala Förskola.
De sjöng för mig och visade massor av roliga
leksaker, mamma sa att jag nog skulle bli
en riktig dagisunge eftersom jag trivdes
som fisken i vattnet! Jag fick även ett paket från
mammas gamla arbetskompisar, en jättefin rosa jacka:)
Dessutom fick jag träffa farmor som jobbar i köket och
lagar mat till alla de busiga barnen.

På eftermiddagen hämtade vi mormor och morfar på Arlanda,
självklart fick jag presenter! Ett par skotsrutiga skor och en skjorta.
Som tack fick mormor ge mig kvällsgröten och jag åt med hela
kroppen som vanligt...kladd...kladd...hi..hi...





Kramar Tilde



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0