Dumma bacillusker

Min lilla kropp har anfallits av
dumma bacillusker. Så nu har jag
feber och snorar och nyser hela tiden.
Natten var inte rolig kan jag berätta,
det täppte till i näsan och jag vart vansinnig.
Inte vart det bättre när mamma terroriserade
mig med näsdroppar och nässug, kunde
hon inte varit uppe och vakat med mig istället?
Jag menar, sova kan man göra som pensionär.

Trots noll nattsömn bestämde jag mig för att lite
bacillusker inte ska hindra min framfart.
Klockan 06:30 väckte jag familjen och har sedan
dess kört på i samma tempo som vanligt.
Konstigt nog verkar mamma inte hänga
med på mina busiga upptåg.




Kramar Tilde



Kommentarer
Ameli

Krya på dig...oss! Hoppas vi får sova bättre inatt. =)

2011-04-11 @ 16:46:05
URL: http://livetmedameli.blogg.se/
Angelica

Men usch Tilde vännen :( krya på dig.

Massa krya på dig kramar och pussar

2011-04-11 @ 19:34:45
URL: http://Skargardsmobeln.blogspot.com
Anonym

Stackars dig lilla Tilde och hoppas du blir kry snart så alla får sova igen. Kram

2011-04-12 @ 17:10:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0