Hipp hipp hurra - 5 månader idag !

Jag kan:

Suga på min stortå
Sitta själv i barnstol
Äta smakisar i form av puréer
Smacka och suga på tungan
Vända mig från rygg till mage
Ligga på mage och leka
Prutta så att det stinker

Jag har:

Strl 68- 74 i kläder
Lite mindre humörsvängningar, men dagsformen kan variera

Jag gillar att:

köra min fyrhjuling och jaga e.t katten
vara på öppna förskolan (sångstunden är en favorit)
rycka andra barn i håret
sitta i vagnen och titta på folk i köpcentrum
äta
vakna tidigt på morgonen
bada och bita i duschslangen





 

 

Kramar Tilde



Kommentarer
Margareta

Grattis Tilde på din 5-månaders dag!

Vi syns i morgon!Då kommer ni och äter en brunch ute på Värmdö antingen hemma hos mormor och morfar. Eller kanske hos moster Angelica och farbror David.

Puss och kram från mormor

2011-04-01 @ 16:27:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0