Inte helt okej

Fy bubblan vad jobbigt det är när
man inte är helt okej. Jag sover
jättedåligt just nu, vilket resulterar
i att resten av familjen också får
lite sömn. Jag vaknar ungefär
varannan timme och känner
mig lite ledsen, igår vaknade
jag och hostade lite och tyckte
väldigt synd om mig själv.

Men jag är inte den som är den,
klockan 06:30 är jag pigg som en tupp
och undrar varför mamma är så himla
seg? Själv längtar jag till gymmet, fyrhjulingen
och morgongröten!


I morse hittade jag en kompis i sovrummet!



Kramar Tilde



Kommentarer
Elvin

Hihi, sötfia där!! Kul polare du hittat i sovrummet! Hoppas du sover bättre inatt! Kramar storbusen

2011-04-10 @ 17:36:04
Margareta

Krya på dig, lillstumpan!

Kramar och pussar från mormor

2011-04-10 @ 18:53:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0