Mitt dop


Här kommer lite bilder från dopet:



Jag döptes i Odensala Kyrka och massor av stora och små människor
hade kommit för att titta på. Allting gick jättebra, jag grinade bara
lite på slutet då jag hade ledsnat på psalmer och tal och kände att
magen började kurra efter mjölk.


Jag gillade mitt rosa band.




Fadder Angelica (moster) tänder dopljuset


Fadder Elin (faster) häller upp mitt badvatten


Efter kyrkan var det kalas i vår pub och jag fick massor av fina
presenter. Tack alla som kom och firade mig!


Kramar Tilde



Kommentarer
Sara och Elias

Va mysigt det ser ut och va duktig du va Tilde. Jag är nyfiken på vad ditt hela namn blev? Mamma och pappa gav mig nämligen tre namn och ett efternamn. Kram från Elias

2011-04-18 @ 19:51:40
URL: http://ullna.blogg.se/
Angelica

Vilka fina bilder på dig och din familj. KRAM MOSTER!

2011-04-19 @ 06:53:26
URL: http://skargardsmobeln.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0