Tutiluring bloggvänner!

Hoppas allt är bra med er:)

Nu är det söndag igen, helgen bara försvinner!
Igår var hela familjen ute på Värmdö och
hälsade på mormor, morfar, moster och
farbror David. På kvällen busade sedan jag
och pappa så mycket att alla mina små
krafter tog slut...  och det blev mycket grin,
men efter mamma lugnat
mig så somnade jag som en stock.

Veckan som kommer är nästan fullbokad:

Måndag: doktor Adam ringer och frågar om mitt eksem
och mamma svarar att jag är jättefin, helt eksemfri och
att jag inte reagerat på mjölk eller ägg i mammas kost.

Tisdag: Öppna förskolan

Onsdag: Handla mat

Torsdag: BVC igen för vaccination, det var för tidigt förra veckan.
Jag ska även vägas igen för att se om lite kvällsgröt gjort susen
för viktkurvan.

Fredag: Dopsamtal med prästen

Lite avkoppling efter ännu en hektisk helg...





Kommentarer
Angelica

Trevligt att ni kom i helgen. Får se til att de kanske kan bli oftare :)



Kram moster

2011-04-03 @ 22:10:34
URL: http://Skargardsmobeln.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0