Åter till vardagen

Nu är långhelgen slut och vardagen börjar igen, även om det
var skoj med massor av besök så är det ganska skönt att ha
mamma för sig själv igen. Idag har vi varit på öppna förskolan
och det var superkul! Jag var helt galen och gjorde massor av
konstiga ljud som mamma aldrig hade hört. Moster undrade vad
jag brukar göra på öppna fsk så det ska jag berätta nu:

Först lekte jag med minst hundra olika leksaker, sedan busade jag med
en pojke som heter Noa, han är lite äldre än mig och kan krypa (jag är
väldigt avis). Sedan var det dags för sångstund som är min favorit, bäst
är det när vi får ligga under fallskärmen och jag passade på att lugga
grannen då när mamma inte såg. Efter sångstunden åt vi mellis och pratade
med andra mammor och barn. Klockan 4 var det dags att åka hem och jag
somnade gott i bilen hem.



 



Kramar Tilde



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0