Hipp hipp hurra 9 månader idag!

Nu är jag 9 månader och jag kan:

Krypa på alla 4, men att åla går snabbare.
Ställa mig upp mot saker och ta mig fram med stöd
Sätta mig upp själv
Plocka saker med pincett grepp
Titta på lampan om någon ber mig
Äta själv med händerna
Dricka själv ur flaska och pipmugg

Jag gillar att:

Ställa mig upp mot allt och få hjälp att gå
Leta upp sladdar och eluttag
Titta i böcker
Sjunga och spela maracas

Vid 9 månaders besiktningen vägde jag 8890g och var 74 cm lång.
Jag har nu två tänder och gillar att äta mat med mjuka bitar i.






Kommentarer
Angelica

Din Goa busunge. var de vattkoppor som du hade?



Och GRATTIS älskade du. Massa pussar och kramar moster

2011-08-01 @ 18:13:48
URL: http://Skargardsmobeln.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0