Luläää...

Hej på er!

Nu är jag hemma från min semester i Norrland. Det var jag,
mamma och mormor som tog flyget upp till Luleå... (eller Lulää
som infödingarna här uppe säger) för att hälsa på släkt och
vänner. Vi bodde hos tant Ingunn och lillemann ute på landsbygden,
där hade vi det jättemysigt.

Det var första gången jag flög, men det var inga problem förutom
att kapten inte kunde vara tyst när jag skulle prata, lite oförskämt
kan man tycka! Annars passade jag på att ta en lur på flyget både
dit och hem så jag hade krafter till att härja lite med mormor:)


Hemma hos tant Ingunn och Lilleman


Spanar på baggarna utanför huset!


Fina Lilleman och jag blev goda vänner


Mamma och jag hemma hos morbror Jan som också bor på landet.




Kommentarer
Angelica

Åh, saknar er massor.

2011-08-12 @ 07:01:24
URL: http://Skargardsmobeln.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0