Snart helg igen!

Hej på er bloggbusar:)

Snart är det helg igen och den här veckan har gått
lika fort som vanligt. Jag har varit på öppna förskolan,
badad bubbelbad första gången, bakat äppelbullar med
mamma och varit ute och busat mycket.

I helgen ska jag sova hos farmor och farfar för första gången,
mamma och pappa ska nämligen till farbror Arvid i Skepptuna.
Jag har massa bus inplanerat så jag vet inte om jag kommer
hinna sova något... vi får väl se, hoppas mamma och pappa kan
sova utan mig iallafall!

 
Snälla mormor har plastat in min ko-tavla. Däh...däh... säger jag och
pekar på kossan.


Jag hittade vatten i lastbilen, vilken lycka!


Gos gos med lilla missen.


Så härligt att rulla i det mjuka gräset!!

Ta hand om er och trevlig helg!



Kommentarer
Margareta

Sötnos!!!!!

Saknar dig jätte,jättemycket!

Kanske kan vi träffas nästa helg???

MASSOR av PUSSAR och KRAMAR från mormor

2011-08-26 @ 16:21:22
Angelica

Moster saknar dig Super mycket!!!

Vi måste ses snart. Puss och kram

2011-08-26 @ 17:00:55
URL: http://Skargardsmobeln.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0