In i dimman...

Jag är dunderförkyld och mina bihålor håller på
att sprängas! Det hjälper inte att man har en liten
ligist här hemma som håller mig vaken om natten.
Misstänker att det är nya tandsingar G... suck...

Men annars är det bra, väntar med spänning på
att min nyinköpta bil ska bli färdig. Den står just
nu i verkstaden och blir lite ompysslad. För er
som inte vet så är det en volvo v70, v40:n började
kännas lite trång. Dessutom har nya bilen fyrhjulsdrift,
bra här på småvägarna!

Nyhet nr.2 är att jag fått jobb och börjar 9 januari... jippie!
Det är på en förskola, privatägd av pysslingen, kommer arbeta
på småbarnsavdelning som jag ville, den är nystartad i nya fräscha
lokaler och ligger i steningehöjden (på väg ut mot sigtuna). Jag är
så glad! Lilla T har fått förskoleplats och börjar den 16:e januari så
då får farfar och pappa rå om henne lite innan det är dags att skola in.


Ligisten i bubbelbadet


Man blir trött av att nattvaka





Kommentarer
Sara

Grattis till jobbet! Kan rekommendera sinova forte för bihålerna, helt underbara magiska tabletter!

2011-12-15 @ 10:11:06
URL: http://ullna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0