3 månaders kontroll (2011-02-03)

Idag var mamma och jag nere på BVC för 3 månaders kontroll och vaccinering. Jag kan stolt meddela att jag nu är 62 cm lång och väger 6080 g, inte konstigt att pyjamasen inte passar längre!

Någon spruta fick jag dock inte för jag är en prickig korv... igen... dumma eksem och inte ge med sig. Istället fick mamma order av barnläkaren att ta bort soja och ägg ur kosten också, mjölk får hon inte äta sedan tidigare. Stackars mamma, hon vart nog lite ledsen idag. På onsdag ska vi iallfall till läkaren igen och försöka ta sprutor då om jag är finare i mitt lilla skinn. Vi kanske får reda på varför jag blir så prickig också?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0