Barnvagnsservice, pricktest och brottning

Idag har jag och mamma lämnat in min barnvagn på service i Uppsala, tokigt va? I framtiden kanske pappa kan lägga till barnvagns service och reparationer i sitt verkstadsutbud. Så med finvagnen borta fick jag åka i shoppingvagnen på gården, inte att rekomendera menar mamma... lite jobbigt att ta sig fram med svängbara framhjul i snövallarna, men jag sov som en stock iallafall.

Nu har vi även fått kallelse till pricktest hos BUMM och det är ju skönt om man kan få reda på om jag är allergisk mot något så stackars mammsen kan få börja äta igen. Nästa fredag ska vi dit och den 10 mars ska vi till doktorn och kolla upp resultaten.

För övrigt har jag börjat brottats med flodhästkossan när det är dags för blöjbyte, det tycker jag är jättekul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0