Hejsan hoppsan i vinterkylan!

Idag har jag varit med mamma och handlat mat, jag skötte mig jättebra kan jag tillägga. Det är ganska roligt att sitta och spana på matvaror och pensionärer från tryggheten i bilbarnstolen, bara ingen pratar med mig... för då skriker jag åt dem! Tokmamma gick och försökte göra sig lustig med diverse pruttljud, det är ju så man får skämmas. Igår hade vi besök förresten, av mammas skolkamrat Sara och Elias nyss fyllda 1 år. Jag kan berätta att Elias var helt vild, jag hade inte en chans att få känna på honom men det var ganska spännande att titta och lyssna. På kvällen kunde jag göra nya ljud, jag visade pappa hur högt Elias kunde prata. Nu kan jag också ligga på mage mycket längre och tittar runt i kring mig, jag kan även rulla över till rygg.... ibland... när jag orkar.... annars skriker jag lite så får jag hjälp.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0