Hugg i benen

Igår fick man två hugg i benen av BVC tanten och det gjorde jätteont kan jag lova. Men jag var tapper och grinade bara litegrann. Jag fick även träffa doktorn som tittade på mitt eksem, tyvärr hade tokmamma smörjt med kortison så han kunde inte göra ett pricktest.... sååå det blir fortsatt mjölk-ägg fri kost för mamma och ett återbesök senare, skulle det blossa upp igen så lever troligen eksemet sitt eget lilla liv och det beror inte på kosten, vi får väl se!

Senare på dagen fick jag ont i benen efter sprutorna och ville bara gosa i mammas famn med nappen och prickesnutten. Jag fick även en alvedon i rumpan, det var en spännande upplevelse för både mig och mamma:)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0