Märsta Centrum

Hej på er !

Idag har jag och mamma varit i världsmetropolen Märsta centrum och strövat omkring.
Vi stannade utanför kinarestaurangen och sniffade lite på det underbara matoset sedan
var vi inne på Carmen och i leksaksaffären. Eftersom jag var så duktig och inte grinade
en enda gång så fick jag en leksak, man kunde både bita i den och lyssna på ljud. Mamma
hängde den i mumindalen när vi kom hem, det var muminmamman som fick ge vika och
hänga i gardinen istället.

Jag har för övrigt haft 3 vredesutbrott idag:

1. när mamma försökte klippa mina naglar (jag gillar att ha dom vassa så jag kan krafsa i soffan)
2. när mamma skulle rengöra mina öron (lite vax har väl ingen dött av)
3. när frukosten dröjde i säkert 30 sekunder (herregud, lite tempo tack!)

Annars var dagen och kvällen bra:)

ps. Jag vill ha kommentarer ds.









Kramar Tilde



Kommentarer
Angelica

Hon ser så goo ut! Sötnosen. Kramar

2011-02-21 @ 20:04:32
URL: http://Skargardsmobeln.blogspot.com
Margareta

Mormors lilla charmtroll! Du är så fin!

Pussar och kramar

2011-02-24 @ 21:52:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0