Nattprat och bullbak

Idag har vi bakat bullar på morgonen och det var så spännande att
jag nästan glömde bort att sova förmiddag. Mamma och pappa for runt
som tokar i köket och det var socker hit och mjöl dit och det skramla och
lät. Anledningen till bakningen var att pappsen fyller år snart, annars bakas
det inte så mycket hemma.... det är inte mammas favoritsyssla om man
säger så... men fina bullar vart det!!

Mina föräldrar är förövrigt nästan alltid trötta på morgonen och skyller på
att jag ligger och bubblar för mycket om nätterna. Men vad ska man
göra, det är den där rackarns kaninen som alltid är så pratsjuk under
natten och man vill ju inte vara otrevlig:)

Ps. Tack för de fina tipsen om sitt-träningen, amningskudden
funkade fin fint! Ds.



Kramar Tilde



Kommentarer
Sara och Elias

Va duktig du är Tilde tycker Elias! Skönt för mamma att ha händerna fria också :)

2011-02-27 @ 15:16:28
URL: http://ullna.blogg.se/
Angelica

Vilken sötnos du är Tilde!

2011-02-27 @ 16:16:41
URL: http://Skargardsmobeln.blogspot.com
jessica karlsson

herreguuuud va söt tjej!! :)

2011-02-27 @ 22:01:58
Margareta

Mormors lilla solstråle! Ses snart!

2011-02-28 @ 12:22:32
Ameli

Det var så lite så =) man måste ju dela med sig av de goda knepen i livet. Tänk, vad lika vi är. Jag gillar oxå att snacka mkt på nätterna, men mest förrut. NU börjar jag tycka det är rätt skönt att sova lite oxå. Kram

2011-02-28 @ 15:12:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0