Tilde 3 månader



Jag kan:

Le
Prata frässpråket och oooaaa
Bjuda på ett skratt när mamma kittlar mig
Lyfter huvudet högt när jag ligger på mage och stödjer mig med handflatorna
Rulla från mage till rygg
Håller huvudet stadigt länge
Sova i min egen säng hela natten (äter 2 ggr)

Jag har:
Ett jäkla humör, mamma säger att jag är envis som en get (och hon borde veta för det finns 5 st hemma på gården)
Eksem som vägrar ge med sig!
God aptit (mamma blir smal och fin)

Jag gillar:
Min prickiga rockabilly snuttefilt och napp
Min familj
Åka bil och vagn
Suga på allt
Spana på mina egna händer
Morgonmys i sängen mellan mamma och pappa
Sitta i knät
Bli buren på upptäcksfärd i huset



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0