Furuviksparken och vattkoppor

Hej på er!

Jag har varit på semester i Gävle med mamma, pappa,
moster Angelica och farbror David. Vi sov på hotell och
besökte furuviksparken som hade massor av djur, bad och
ett tivoli med massor av karuseller. Vädret var inte så bra så
det blev inget bad, men vi hade fullt upp ändå! Jag hoppas vi
åker dit igen för det var jättekul:)

En tråkig sak är att jag nog fått vattkoppor, tror att de var de där jäkla
lemurerna som smittade mig. Så i veckan blir det att vara hemma och kurera
mig, tråkigt eftersom jag hade en dejt med Hampus!


- Mamma, är du säker på att de inte är farliga?


Moster och David


Kalle Kamel


Jag kör bil, tråkigt nog skulle farsan hänga med... *pinsamt*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0