Neos Dop


Idag har jag varit på dop i Österåkers kyrka, det var min syssling Neo
som stod på tur å få håret tvättat. Allting gick jättebra, Neo höll sig i
skinnet och grinade ingenting. Efteråt var det stort kalas med massor
av god mat och fika. Jag åt lite pannkakor som jag fick smaka av Ameli:)


Fina kyrkan


Ett litet "halleluja moment" i kyrkan, brevid mig sitter Igor


Ameli och pappa


Neo gillade sitt band... liksom jag på mitt dop!


Neo vart lite pömsig på kalaset


Neos mamma Jennifer och pappa Mathias öppnar presenter



Kommentarer
Neo och Jennifer

Tack så jätte mycket för att ni kom. Det var verkligen en helt underbar dag. Lite varmt i lokalen men förutom det. Och Tilde var bara för söt. Massa kramar

2011-07-08 @ 18:45:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0