Stå stå stå... Gå gå gå...!

- Krypa, det är för små bebisar, nu ska jag bara stå och gå. Sittpuffen i
vardagsrummet fungerar bra som stöd när jag ska ta mig fram. Mamma
och pappa tycker dock att det är lite läskigt när jag härjar omkring,
de påstår att jag inte riktigt har balans för mina upptåg... konstigt,
det håller jag inte med om:)

I veckan har jag varit på öppna förskolan, snacka om skoj att få träffa
alla kompisar igen och leka med alla leksaker. Inte så kul var det att få
en snyting av Lova 1,5 år men när jag blir lite större ska jag ge igen.
Medan så övar jag brottning med Hampus för att bli starkare!

Igår var pappa och jag hemma ensamma, och då blir det alltid massa
tok å bus. Jag fick även vara hos gammelfarmor Astrid en stund och skötte
mig jättebra, man måste nämligen vara snäll med de äldre.





Kommentarer
Angelica

Vilken tokig pappa du har Tilde. Ses nästa helg, då ska jag busa med dig. :) kram moster

2011-07-24 @ 17:01:03
URL: http://Skargardsmobeln.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0