Hipp hipp hurra 7 månader idag!

Nu är jag 7 månader och jag kan:

Säga dadadadadada
Dra mig i öronen
Vara uppe längre stunder (c:a 3-4 tim)
Busa med kompisar

Jag gillar att:

Hälsa på getterna och kossorna
Röja i sängen när jag ska sova
Lugga små bebisar
Kasta saker i golvet
Titta i böcker och banka i dom
Få uppmärksamhet i massor

Nu dricker jag välling morgon och kväll och äter ett mål gröt och ett
mål lagad mat i puréform. Favoriten just nu är spagetti och köttfärsås.
Jag är 69,4 cm lång 8064 g lätt:)





Kommentarer
Margareta

Grattis, vår lilla solstråle på din sjumånadersdag!

Pussar och kramar från mormor

2011-06-01 @ 17:03:49
Sara och Elias

Grattis stora tjejen!

2011-06-01 @ 20:58:59
Ameli

Vad mycket du kan nu =).

Grattis på månadsdagen!

PUSS!

2011-06-02 @ 08:02:28
URL: http://livetmedameli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0