På besök i den stora staden

Idag har jag och mamma varit ute på äventyr, vi var nämligen
på besök i den stora staden Stockholm. Jag fick åka pendeltåg
för första gången och det var superkul, jag stod i fönstret nästan hela
vägen.





I den stora staden hände det saker hela tiden, (jag som tyckte Märsta
Centrum var livat) och jag vart ganska trött snabbt. Skönt att kunna
ta en lur i vagnen medan mamma letade solskyddskläder till mig.
Innan vi for hem åt vi lunch, eller mamma iallafall... jag hade liksom inte
tid att äta för det var massor med barn på fiket där vi åt. Jag lyckades
iallafall kissa ner mina byxor så vi fick hålla på och böka lite med kläder
innan vi kom iväg.

Väl framme i märsta skulle vi träffa föräldragruppen innan vi åkte hem,
*puh* snacka om heldag! kan meddela att jag somnade ganska gott i mammas
famn och vaknade lagom tills vi skulle hem.

Imorgon ska vi på avslutning på öppna förskolan, så det är bara att ladda om batterierna!


Kommentarer
jessica

jag var också i storstan idag, va synd att jag inte visste att ni var där :)

2011-06-15 @ 22:36:54
Margareta

Vilket äventyr du och mamma varit ute på!

I den stora staden händer det mycket spännande saker.Skönt att komma hem till det lugna Slåsta sen.

Pussar och kramar från mormor

2011-06-16 @ 18:52:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0