Snacka om långhelg

Hej å hå vilken lååång helg! Många dagar och mycket bus
har det varit. Igår var moster Angelica här hela långa dagen
eftersom grabbarna var iväg och skulle hämta en brygga.
Vi passade på att besöka nybygget som är en liten stad med
visningshus. Där tittade vi in i massor av fina hus som faktiskt ingen
bodde i, helknasigt! Jag fick lite inspiration till hur mitt framtida rum
ska se ut. En sänghimmel och rosa fluffiga kuddar vill jag ha!




Jag och moster hälsar på hos getterna.


Kommentarer
Angelica

Supermysig helg,. Moster saknar er redan!

2011-06-07 @ 06:48:35
URL: http://Skargardsmobeln.blogspot.com
Margareta

Tilde, du brås på din mor. Hon hade en sänghimmel när hon var en liten flicka och som hon älskade att krypa in i.

Pussar och kramar från mormor.

2011-06-07 @ 20:23:13
Angelica

Update Tilde, update!

Puss

2011-06-09 @ 21:26:05
URL: http://Skargardsmobeln.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0