Uppdatering

Här kommer min vecka, ledsen för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp!

Måndag:
Fortfarande helg? Konstigt med så lång helg, men kul att pappa är hemma!


Tisdag:

Får nya badleksaker och badbyxor från farmor


Onsdag:

Träff med föräldragruppen och BVC, vi fick träffa en tandläkare
som grävde oss i munnen och gav oss tandborstar... tydligen skulle man
börja borsta vid 6 mån, men men, nu har vi iallafall börjat inte för att
jag har några tänder men det är fasligt skönt att gnugga tandköttet.

Torsdag:

Full rulle och massa bus nere på öppna förskolan. Jag försökte äta upp
skrutten vid sångsamlingen, skrutten är en liten docka som frågar vad
vi heter.... (tror jag sagt mitt namn minst 20 ggr men skrutten verkar
vara glömsk) men mitt uppätningsförsök var inte uppskattat av Britta
som räddade skrutten i sista sekund. Britta jobbar nere på öppna fsk
och jag tycker jättemkt om henne:)



Fredag:

Studentfirande, och jag vaknar dunderförkyld... igen... !
Så jag och mamma kunde inte titta när Jessica sprang ut,
men vi lyckades iallafall ta oss till hennes studentmottagning senare på em.
Hon luktade lite konstigt när hon kom hem, tydligen hade hon badat i öl? märkligt...
Men efter en liten dusch blev hon ordentligt firad!
Framåt kvällen blev jag ordenligt dålig och fick gå hem,
suck vad jobbigt och tråkigt det är att vara förkyld!






Kommentarer
Margareta

Krya på dig lillstumpan!

Mormor saknar dig. Jag är också förkyld och tycker att det är jättejobbigt. Vill så gärna hälsa på dig men får vänta tills jag blir frisk.

Pussar och kramar från mormor

2011-06-11 @ 18:16:45
jessica

tack för att ni kom och firade min student!!! :) krya på dig lilla tildebus, du såg piggare ut idag. puss och kram till er alla!

2011-06-11 @ 22:35:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0