Hipp hipp hurra 4 månader idag !

Jag kan:

Prata med flera olika ljud, gärna höga toner och mitt i natten
Skratta
Sitta med stöd
Ligga på mage och plocka leksaker
Styra mina händer och greppar bra
Nå mina fötter när jag sitter
Sova själv både på dagen och natten, inne och ute i vagnen

Jag har:

Fortfarande ett jäkla humör
Bruna ögon
strl 62- 68 i kläder

Jag gillar:

Att vara med överallt
Sitta i köket i min babysitter och tugga på köksredskap
Suga och tugga på allt
När mamma busar vilt med mig
Att vara med pappa på helgmornar och få full uppmärksamhet
Andra barn
Att riva och härja i soffan
Att dra mamma i håret
När mamma och pappa sjunger för mig, favoriten är när mamma "rappar" eller twist and shout med The Beatles










Kramar Tilde



Kommentarer
Ameli och mamma

Grattis småkusin, jag blev 11 månader igår =) PUSS!

2011-03-01 @ 14:44:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0