Födelsedagsfika och besök av Elvin

Hej på er! I helgen har jag firat pappa som fyller 31 år
så det har varit fika å fika å lite fika till.
Själv fick jag mumsa på en köksslev och lite paketsnören,
men inte hängde jag läpp för det:)
Förresten kom mormor med en tröstpresent
till mig, en pingu vagnleksak!

Här är en bild på pappa när han håller mig första gången.



Födelsedagsfika





Jag fick även besök av Elvin och pappa Ante som
var ute och åkte fyrhjuling. Elvin var väldigt snäll och gav mig leksaker
som jag kunde bita på.




Kramar Tilde ♥


Kommentarer
Elvins mamma

Hej i Slåsta! Först och främst Tilde kan du väl hälsa pappsen grattis! Jag hörde att Elvin hade varit på besök och jag blev lite avis. Hoppas jag har turen att träffa dig en annan dag. Snart är våren här och då kanske det blir lite fler besök. Ha en skön vecka. Kramar

2011-03-07 @ 07:54:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0