Full rulle med moster å mormor

I helgen har det varit full rulle med moster och mormor,
vi har busat och shoppat i massor. Pappa var nämligen borta
med arbetskamraterna i helgen och mamma behövde lite
"vuxet" sällskap. Jag fick nya bodys med omlottknäppning,
mjukisbyxor, leggings, fleecetröja, tröjor och
en vindfleeceoverall... nästan en helt ny garderob, tack snälla
mormor (och morfar förstås).

På söndagen var jag fruktansvärt trött hela dagen och eftermiddagen,
det slutade med att jag fick ta en extra kvällsnap från 17:30 till 19:30 då mamma
tvingade mig att vakna en stund för lite mat inför natten. Men på
måndagen var jag mitt vanliga jag igen, pigg å glá !

Mosters iphone var väldigt spännande, en sån vill jag också ha!

I kassan på Lindex

 

Kramar Tilde



Kommentarer
Angelica

Tack för en trevlig helg Tilde :)

2011-03-15 @ 06:35:00
URL: http://Skargardsmobeln.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0