Knöl på ryggen

I helgen upptäckte mamma och pappa att
jag hade en liten knöl på ryggen. Det vart
självklart stor uppståndelse, som alltid när
det gäller mig... jag är ju det finaste de har!
Men vårdupplysningen lugnade och bad oss åka
till BVC på måndagen. Så nu har mamma och jag
precis varit där och det var nog bara en
liten fettknöl, men doktorn skulle kolla
om en vecka igen när jag vaccineras.

Är det inte det ena så är de det andra som
mamma sa, precis när mitt eksem försvunnit.
Jag skötte mig iallafall mycket bra och sköterskan
undrade om jag alltid var så sprallig å glad,
då skrattade mamma. Hon minns nog morgonens
raseriutbrott:)

Kramar Tilde



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0