Öppna förskolan och firat farfarbus

Krisen har lättat lite och igår var mamma och jag nere
på öppna förskolan i Märsta. Där var det massor av små
barn och deras mammor, och en pappa! Jag lekte med
små elefanter, kulramar och var med på sångstund.
På kvällen var jag jättetrött men orkade ändå med att
fira farfarbus som fyllde år.

Idag kom pappa hem och var sjuk, eller han har varit
sjuk länge å hostat men idag fick han medicin av farbror
doktorn och ska försöka vila lite.


Jag och alla små kompisar på öppna fsk under fallskärmen på sångstunden.

 

Kramar Tilde



Kommentarer
Angelica

Har du haft fullt upp i helgen Tilde?

Dåligt med uppdatering. :(



Kram moster

2011-03-28 @ 07:43:22
URL: http://Skargardsmobeln.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0