Roliga veckan

Nu har jag haft några händelserika dagar med mycket bus.
Min tokiga mormor har varit här på sitt sportlov så det har
varit ett fullspäckat schema.

Igår var vi på besök hos gammelmormor i Sigtuna,
jag fick även träffa Hjördis som är gammelmormors
bästis på hemmet där hon bor. Jag visade min charmigaste
sida och gamlingarna log så att löständerna nästan ramla ur.



Idag åkte mamma och klippte håret medan jag fick vara hemma och
härja med mormor. Det hände ett par olyckor under dagen, vi behöver
inte gå in på detaljer men jag kan avslöja att det vart sisådär 5 klädes
ombyten. Det slutade med att jag fick ligga naken en stund på golvet
och titta på MacGyver på tv:n.



Vi hann även med en promenad i det fina vädret och hela min fanclub
var med, mamma, mormor och farmor.




Kramar Tilde



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0