Hektisk vecka

Hej å hå vad vi flänger omkring mamma och jag,
inte en lugn stund... men jag älskar det!
Veckan började med 6 månaders besiktning som
jag klarade utan anmärkningar denna gång också.
Vikten är under kontroll igen så nu följer jag min
vikt och längdkurva fint. 

Jag väger nu 7620g och är 67,2 cm lång!

I tisdags var vi på öppna förskolan och träffade
min prins Arvid som var där och blev fotograferad,
det blev en kort date så vi bokade ny tid på torsdagen.
Idag har vi träffat andra föräldrar och bebisar i en föräldragrupp
som BVC tanterna anordnat. Mamma fick berätta om den dagen
jag pluppade ut och jag visade hur farfars traktor låter. Kan meddela
att jag gjorde största succé!

Den här veckan har jag även börjat med lite kyckling och grönsakspuré,
det var ganska smaskigt... godast är det att dricka och äta
efterrätt som just nu är blåbär!



Kramar Tilde



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0