Jag ♥ Pappa



Ikväll har jag och pappa myst tillsammans eftersom mamma var på
tjejmiddag. Vi hade det jättebra och jag somnade sött i min säng utan
att mamma la mig, det var ju kanon tyckte mamma... då kan ju hon åka
bort fler gånger:)

Tidigare på dagen provade jag lite kläder, och vad tycker ni, ska jag
ha outfiten med eller utan solbrillor? Tröja och jeansshorts från HM,
brillorna från Lindex.




Imorgon ska vi fira pappas kusin Jessica som fyller 19 år, skojsigt med
kalas!



Kramar Tilde



Kommentarer
Angelica

Charmtrollet! Du ska inte ha solglasögonen, man vill ju se dina fina stora ögon :)



PUSS PÅ DIG!

2011-05-14 @ 12:12:14
URL: http://skargardsmobeln.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0