Sjukstuga

Här hemma är det sjukstuga, både jag och mamma är förkylda igen.
Jag börjar fundera på hur mycket snor det får plats i en tanig liten
bebiskropp? Nätterna är jobbigast men vi har iallafall slängt ut pappa
så att jag kan ligga som en prinsessa i deras säng. Mamma har byggt
upp så fint med kuddar så att jag ska kunna andas. Idag var vi iallafall
ute en stund i det fina vädret och jag satt och lekte en stund på en filt.
Allt var bra tills den där jäkla Tingeling kom och retades, allt jag ville
var att känna och smaka lite på kattrackarn men hon smet undan och
allt slutade med ett raseriutbrott från min sida. Tålamodet är inte på
topp just nu kan jag meddela!



 


Kramar Tilde



Kommentarer
Anonym

Krya på dig/er! Kram

2011-05-09 @ 21:31:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0