Valborgsfirande och halvårskalas


Myser med mormor framför brasan


Valborg firades hemma med familj och vänner. Först eldade vi två stora
brasor sedan drog hela gänget vidare till vår pub, alla utom jag som fick
gå in och sova... men det var lika skönt det! Jag tyckte först det var jättespännande
med elden men sedan vart jag rädd och ledsen, mest var jag nog trött för klockan var
långt över läggdags. Mamma tyckte jag skulle sova i vagnen, men jag ville hem till
sängen och herr.kanin som väntade på kvällens brottningsmatch.... så det var bara
för mamma att hugga en grillad korv i farten och gå hem!

Dagen efter var det dags för mitt halvårskalas!
Då kom mormor, morfar, farmor och farfar med jättefina paket till mig.
Jag fick hink, spade, traktor, bil och två bollar:)


Snöret var bäst!



Kramar Tilde



Kommentarer
Angelica

Grattis i efterskott!!!!

2011-05-02 @ 13:26:33
URL: http://Skargardsmobeln.blogspot.com
Ameli

Grattis!

2011-05-02 @ 21:47:08
URL: http://livetmedameli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0