Födelsedagsvecka

Hej på er!

Ni kanske tycker jag varit lite frånvarande denna vecka men
jag har firats hit å dit samt hunnit med en sväng till
mormor och morfar.

På själva bemärkelsedagen blev jag uppvaktad med ljus och
sång och fick äta frukt i mammas och pappas säng. Senare på
dagen kom mina kompisar Hampus och Otto och firade mig.
Jag fick en jätterolig bondgårdsbil med ko, gris och bonde som spelade
roliga sånger och ljud.

I helgen ska mamma och pappa få lite egentid och jag ska få lite
mormor och morfar tid, mysigt va?


Nya gungan!


Tillsammans med polarna Hampus och Otto


Kommentarer
jessica karlsson

inte klokt att tjejen har blivit 1 år redan.. ;) för övrigt tycker jag att hon är sjukt lik elin, när hon var liten, på den översta bilden. :)



hoppas ni hade en skön allhelgonahelg!

2011-11-05 @ 20:01:52
URL: http://chessicaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0