1 månad kvar till 1 års dagen

Hipp hurra snart är jag 1 jordsnurr, så tufft:)
Än så länge är jag iallafall 11 månader och jag kan:

Stå utan stöd
Ta två steg
Säga mamma och pappa
Hänga saker runt halsen
Sätta på mössan
Öppna alla skåp och lådor (förutom köket)
Dra upp blixtlås på kläder och väskor
Klätta upp på sittpuffen

Jag gillar att:

Prata högt, säger gärna dadadada, bapapapa och gogelgogel
Klätta
Äta vindruvor
Gunga



Ps. Igår sov jag hos farmor å farfar och det gick jättebra för jag är världens
duktigaste tjej!!! Ds.




Kommentarer
Margareta

Grattis Tilde på din elva månadersdag!Tänk vad tiden går fort och snart ska du fylla 1 år.

Många pussar och kramar från mormor

2011-10-02 @ 20:45:58
Emeli och Ameli

Grattis bästaste Tilde på 11 månaders dagen!

Kram

2011-10-05 @ 14:11:12
URL: http://livetmedameli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0