Busunge

Hej igen!

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade men lagom tills jag blev bättre
så blev mamma sjuk. Såå vi har tagit det lugnt här hemma... eller inte!
För min lilla kropp kan aldrig vara lugn, jag hittar alltid på nya upptåg och
det blir aldrig tråkigt. Mamma drog ett par djupa suckar från sjuksoffan när
jag drog fram som en virvelvind i huset, hit å dit... tömma lite lådor, riva ut
kläder från garderoben, klättra lite här å där.....

Det är lite energi som ska göras av med och idag fick jag iallafall leka med
Hampus och Otto, jättekul! Otto har ett stort akvarium med fiskar och en sköldpadda,
där stod jag länge och spanade.

Kan även meddela att jag tagit många steg nu och blir mer å mer stabil, jag har
även debuterat utomhus men där är det lite klurigare.


Äter blåbärskräm... MUMSIGT!


Lyckades klättra upp på stolen via boklådan, fiffigt va?


Spanar på guldfiskar och sköldpaddan Skalman.



Kommentarer
Angelica

Åh vad jag saknar er!!! <3

2011-10-11 @ 07:55:39
URL: http://Skargardsmobeln.blogspot.com
Margareta

Sötnos! Nu kan man skåda några små fina pärlor som tittar fram i munnen såväl uppe som nere.

Oh...vad roligt att få äta blåbärskräm på sitt eget lilla sätt:)

Massor av pussar och kramar från mormor

2011-10-11 @ 19:22:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0