Hua va fort tiden går...

Nu var denna helg också slut och som vanligt
har den varit full med roligheter. I fredags var
vi på middag hos familjen Abrahamsson, jag
fick låna massor av leksaker av Nora och Jesper.
Det blev lite sent så jag fick låna en säng och vila
lite innan det blev hemfärd. Till mina föräldrars stora
förtret gjorde vilan susen och jag höll låda till kl.01 innan
jag somnade hemma... hi hi..

På lördagen åkte vi och badade med farmor och farfar,
super duper kul! Efter det mötte vi upp faster och åt lunch
på brödboden, kan meddela att jag var skapligt trött efter
allt stohej och somnade gott i ett par timmar när vi kom hem.

Idag har jag laddat batterierna inför nästa helg då det är 1 års
kalas! jippie!


Kör lite bil medan de andra äter lunch på brödboden.


Ute i det fina söndagsvädret


Hej å hå... ut å gå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0