Hipp hipp hurra 10 månader idag!

Nu är jag 10 månader och jag kan:

Gå med min gåvagn helt själv,
både ute och inne
Krypa jättefort
Peka på saker och säga däh!
Säga gaggel gaggel, gaga gaga
och pappa
Kasta stenar
Slå saker mot varandra

Jag gillar att:

Vara utomhus och upptäcka världen
Plocka blommor och äta jord
Krama E.T katten

Vid 10 månaders besiktningen vägde jag 9120g och var 75 cm lång,
läkarkontrollen klarade jag galant! Jag har nu två tänder på nedre
botten och väntar på en rackare som kliar som sjutton där uppe.







Kommentarer
Ameli

Grattis småkusin. Sälv blev jag 17 månader 28/8 =)

Kram

2011-09-01 @ 17:14:21
URL: http://livetmedameli.blogg.se/
Margareta

Grattis Lillstumpan!

Vi ses på lördag, och då ska vi busa jättemycket:)

Puss och kram från mormor

2011-09-01 @ 20:52:37
Angelica

Saknar er <3 moster Angelica

2011-09-02 @ 20:05:38
URL: http://Skargardsmobeln.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0