Hejdå fina mormor ♥

Jag är så ledsen och saknaden är stor efter min lilla mormor som somnade
in för sista gången kvällen den 12:e april. Själv var jag där tillsammans
med närmsta familjen och hörde hennes sista andetag. Det var otroligt
jobbigt, men samtidigt väldigt fridfullt och jag är glad att jag hann dit.

Min mormor hade ett hjärta av guld och har alltid funnits där för oss
barnbarn. Det var hos mormor man var på loven från skolan, mormor
som gjorde den godaste varma chokladen och bästa köttbullarna. Mormor
som köpte napp till en även fast man var 6 år och hade slutat för länge sedan.
Mormor som tröstade en när det var kärlekstrubbel, som man skrattade
tillsammans med åt alla tokigheter som gamlingar hittade på.
Listan kan göras lång, jag älskar dig mormor, du kommer alltid att
ha en plats i mitt hjärta... ♥


Kommentarer
Angelica

kärleken och saknaden är stor av vår underbara mormor <3

2012-04-19 @ 20:35:42
URL: http://angelicahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0