Uppland runt

Oj oj oj vad det har varit dåligt med uppdateringar på bloggen,
sorry about that! Men nu har jag lite ny energi och ska försöka skriva lite
igen. I helgen har iallafall jag och Johan varit på veteranbilsrally med
en lånad audi ur-quattro, för er som inte är så insatta så är det en gammal
rallymodell från 80 talet (Vi hade dock den nyaste bilen och fick starta sist).

Hela evenemanget var askul, man fick en karta och vägbeskrivning och
skulle ta sig till olika kontroller där man fick utföra en uppgift. Klart roligast
var det när jag skulle pumpa vatten och spruta i en hink som Johan höll.
Behöver jag tala om att han vart dyngsur? hi hi... På kvällen samlades alla
och käkade middag, hängde i puben och lekte ännu mer för att tillslut stupa
i säng vid 11 snåret. Nästan alla bodde nämligen på hotell och konferansanläggningen
tre rosor i Rosersberg.

Tildegumman var hemma med farmor och farfar och sedan mormor och morfar som
kom och sov hemma hos oss. Tack snälla för att ni finns! Det är verkligen skönt
att få lite vuxentid ibland när man har en liten trotsig donna hemma som styr
och ställer. Tilde är verkligen en utmaning just nu med mycket egna ideér om
vad som gäller här hemma, samtidigt är det otroligt häftigt och se hur hon utvecklas.

Nu kommer lite bilder från helgen, enjoy!














Kommentarer
Angelica

Härliga bilder OCH SNYGG "NY" BLOGG!! :)



BARA ATT UPPDATERA MERA!! :D haha.

2012-05-20 @ 21:13:20
URL: http://angelicahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0