Ut ur dimman...

Nu var det många dagar sedan sist men jag har helt enkelt
inte orkat skriva på bloggen. Förra veckan låg Tilde utslagen
med 40 graders feber, det visade sig till sist vara halsfluss IGEN
och hon står återigen på penicillin. Jag blev också dålig med en
envis hosta som fortfarande irriterar mig, framförallt om nätterna.
Men jag hade inga streppisar iallafall, de kollade mig också när
vi var inne på närakuten med Tilde.


Stackars Tilde hade ingen lust med någonting:(


Majbrasan hemma på gården, tycker elden ser lite läskig ut!


Tilde var med vid tändningen av brasan och somnade sedan väldigt
gott i sin vagn, en bättring från förra året då hon gallskrek.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0