Äntligen hemma!

Efter en minst sagt omtumlande vecka är vi äntligen hemma samlade hela familjen. Jag blev alldeles tårögd av att se min stora tjej,  numera storasyster!  Hon var så stolt över sin lillebror och ville inte lämna hans sida. 
Dagarna på bb hotellet har gått till att vila och knyta an till lillebror,  det är så fantastiskt att få lära känna ett nytt litet liv.  Tänk att de är egna små personligheter redan från start!  
 
Nu ska jag njuta av mina härliga barn, 
 
K Ä R L E K och tack för alla gratulationer
 
Hej på dig!
 
En kopia av Tilde som nyfödd... Läskigt!
 
Sover en stund för sig själv, annars är det närhet och amma som gäller.


Kommentarer
Emeli

Grattis igen! Han är jätte fin!
Kram

2013-04-28 @ 17:37:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0